top model

Tyckte faktiskt att det var rätt person som åkte ut idag... viserligen är jag inte så förtjust i Jenah - tycker Heather ser bättre ut. Men Heather tog sig bara till en endaste go-see och kom 40 minuter försent när de skulle tillbaka (dessutom gjorde hon inte bra ifrån sig förra veckan med Cover Girl reklamen), det hade inte varit särskilt rättvist om Jenah hade åkt! Jag har ingen favorit tjej i år... det brukar jag alltid ha men jag vet inte, det är ingen som är så där jättespeciel tycker jag. Saleisha är jättesöt, Chantal också men... äsch... jag vet inte. Kul avsnitt i alla fall! =D Inte långt kvar tills finalen nu!

Såg även på reklamen att Pussycat Dolls börjar den 21 maj igen! YES! =D

Har så jävla ont i fötterna idag. Sprungit runt som en tok på jobbet och fixat med det nya skyltmaterialet! Det var mycket att sätta upp. Började efter lunch och blev precis klar innan vi skulle stänga... fast det är klart då hjälpte jag ju kunder på golvet och i kassan och sånt emellan åt! Hade definitivt gått snabbare om butiken hade vart tom! ;) Men fint blev det i alla fall. Det nya materialet är färgglatt och somrigt! Skönt att bli av med det gamla materialet också... alla var så trötta på det!

Imorgon är det 1:a maj! Då blir det kalas - på alla sätt och vis!
Funderar på att baka något och ha med mig till jobbet. Skulle vara mysigt =D

Kommentarer
Postat av: sophia

jo nu mår jag bättre, va sjuk till måndagen eller tisdagen men nu är det bättre..
ja jag saknade vårat teamwork :O jag va nära på att springa ner och jobba bara för det :O :D
[vet inte hur man svarar på komentarer så skrev här : D ]

2008-04-30 @ 23:04:37
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0