chockrosa tånaglar!

Ibland är det kul att testa saker som man aldrig har testat förut. Jag har till exempel aldrig (så vitt jag minns i alla fall) målat mina tånaglar... men jag kände att nu, efter att ha levt i nästan 22 år, så var det dags att pröva på att måla dem! Eftersom jag inte äger något nagellack (och det har jag inte gjort sedan jag gick på mellanstadiet) så fick jag låna av Joline. Hade hoppats på svart men det var så lite kvar sa hon... så jag fick välja mellan hennes neon färger. Gult eller rosa.

Det blev rosa.

Och förutom att hälften kom utanför och jag har nagellack på fingarna så blev det ganska så snyggt måste jag säga!


Hahahaahah, nej, vem försöker jag lura? Det ser förjävligt ut! Och ingen aceton har vi heller! Haha. Skit!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

haha kim! men va sjutton! med dem kan du ju ragga upp ALLA killar på stan XD

2008-08-06 @ 21:24:06
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

hahahahahahhahaha åh herregud! kerre, det där fick mig att spotta ut all min dricka över hela mitt skrivbord! TACK! xD

2008-08-06 @ 21:29:33
Postat av: KERRE!!!!

(H) jag borde bli komiker... !!

2008-08-07 @ 09:44:29
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0