där hade jag minsann missat något!

Så jag begav mig till Knalleland för att luncha med Dennis och det var väldigt trevligt. Fick höra det senaste skvallret från jobbet, dramatik på hög nivå vill jag lova... haha. Mycket spännande, tyvärr inget jag kan skriva om här... säg så här va: det är någon som har 'fifflat' med pengar/personalkort (ingen i vår butik men någon som hör till ändå om man säger så, någon på 'högre nivå'). Mer kan jag inte säga. Fast iof  så vet jag faktiskt inte så mycket mer än så. Haha.

Men det är värst vad man missar när man endast varit borta i 9 dagar! Inte bra. Ska nog aldrig mer ta semester. Jag vill gärna vara på plats och ha koll på allt och alla - hela tiden, varje dag!

Vi tjötade även om min nya lägenhet... det verkar som att det visst ska bli inflyttningsfest. Haha. Åh jösses. Jag blir nervös bara jag tänker på det. Nej, det får bli en lugn sådan i så fall. =) Så snackade vi lite om en-armade-banditer och sedan gick vi och kollade i några affärer innan det var dags för D att bege sig tillbaks till jobbet igen.

Efter det gick jag och shoppade ett litet tag (vilket resulterade i att jag fick världens jävla skoskav av mina skor) men jag köpte i alla fall en ny behå, två par tights från Gina Tricot (ett par lila och ett par senapsgula) och så köpte jag en svart oversize och en grå 'normal' tröja på Lindex. Den svarta var helt konstigt sydd på en armen så jag ska byta den imorgon, märkte inte det föräns jag provade den hemma...

 

Kommentarer
Postat av: Helena

Ojojoj vad man missar grejer när man är ledig....

Längtar faktiskt tillbaka nu.

2008-08-12 @ 10:02:24
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0