Hej och hallå

Nu gör jag comeback! Orkade faktiskt inte blogga igår... 05:45 gick vi upp och började göra oss i ordning. Klockan 08:00 gick båten från Göteborg. Så jag var i princip helt slut när vi kom hem. Jag somnade till och med på båten (på vägen hem) haha. Så trött var jag. Vi hade det i alla fall jättebra i Danmark. Vädret var ju suveränt, önskar nästan att jag inte hade tagit jeans på mig... svettades halvt ihjäl. Vi gick runt och kollade i affärer, sedan gick vi ut och åt och sedan åkte vi båt hem igen. Mysigt.

På båtresan på vägen dit hade vi väldigt kul... spelade på dem en armade banditerna och jag hade rackarns tur hela tiden. En gång vann jag 120 kr och en annan gång vann jag 81 =D fast det mesta spelades bort... när jag gick och växlade in mina en kronor så fick jag ut 105 kr. Haha.

En annan sak som bör nämnas är hur rolig jag är... =D

När vi satt och fikade på båten så hördes det en kvinnlig röst i högtalarna: "Vi söker en chaufför"
innan hon hann fortsätta utbrast jag: "Till båten"

Det var förövrigt bara jag som tyckte att jag var rolig men så är det ju oftast!

Kort sagt, en mycket trevlig dag. Synd att inte Kerstin kunde hänga med men kanske inte hade varit så kul att åka med och vara sjuk. En annan gång kanske? Jo, det tycker jag minsann. Kim, Fanny och Kerstin i Danmark? =O

Köpte godis på båten och så blev det väl lite alkohol med, det snackas ju om att jag ska ha inflyttningsfest. =/ Vet inte riktigt. Vill ju inte bli vräkt första helgen men någonting måste jag väl anordna och lite drinkar kan jag väl då kanske bjussa på.


Nej, nu ska jag gå ner och vara lite social! Mamma fyller 45 idag och nu har andra anstormningen av gäster kommit (dvs Birgit) och visst finns det väl plats för lite mer fika i min mage. Jodå, fika går alltid ner!  Det är ju trots allt jag som har bakat pajerna... en äppel-paj och en bär-paj. Jag börjar få riktig kläm på det där nu.

Oj, det blev långt det här. Haha. Jaja, vi hörs snart igen.

Peace.

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

okej okej kim, vi kan väll kanske tona ner det då på din inflyttningsfest :P För din skull <3

=D

2008-08-09 @ 18:02:37
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0