Honey; I'm hooome!

Så var man hemma igen efter några timmar i Göteborg! Mycket mysigt vill jag lova och tur med vädret hade vi också. Det regnade hela vägen när vi åkte dit, slutade när vi kom fram och då sken solen dessutom... sedan när vi hoppade på tåget hem så började det regna igen. Hehe. Ibland ska man ha tur också.

Vi kollade i lite affärer... eller nej, vi kollade i många affärer! Och så tog vi en fika! Blåbärs paj! Jag hade med mig digital kameran så jag ska ladda in lite bilder snart men jag orkar inte leta upp kameran i väskan nu...

...och dessutom kollar jag på Project Runway nu!


Hejar på Christian!
Han är så underbart bitchig.
Och självklart väldigt duktigt =D



Okej, bilder kommer så snart Project Runway är slut.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0