Jag é inte bitter!

Kalmar jävlar.

Dem kan ta sitt fula, äckliga cup guld. IT'S ALL YOURS, KALMAR!
Seriöst. Dem kan ta cup guldet, sedan kan dem köra upp det någonstans.
Men allsvenskan får dem inte! Allsvenskan är vår!

Och det är allsvenskan som räknas.

Det är ingen som bryr sig om Svenska Cupen ändå! Så varsegod Kalmar, den här bjuder vi på!  Det är förresten ingen som bryr sig om Kalmar heller... så jävla lite publik idag. Hade det varit ett annat lag som AIK eller IFK så hade det kommit mer folk. Det lovar jag.

MEN INGEN BRYR SIG OM KALMAR FF!

HAHA!

Nej... jag är inte alls bitter! =P




ps. om inte mikkaela hade varit med mig på matchen så hade jag nog varit deprimerad på riktigt!

ps2. hade nästan glömt hur det kändes att förlora en match. haha

ps3. kerstin, kom inte med någon ÖIS kommentar nu... hade det varit ÖIS Elfsborg mötte så hade det inte varit någon publik där överhuvudtaget!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

Ja just nu så ligger ju ÖIS 2-1 mot Ängelholm och 1:a i Superettan!! Snart spöar dem Elfsborg i nästa års Allsvenskan!!! =D =D

2008-08-09 @ 18:05:07
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0