jag visste förresten att det skulle bli så här...

...nu har ju jag semester den här veckan och tror ni inte att det ar spö-regnat varenda dag sedan i Fredags? Lite uppehåll igår iof när jag och Sarah var ute och gick. Men annars har det fan regnat konstant.

Jag visste att det skulle bli så här. Dem veckorna jag har jobbat nu (i alla fall de senaste två) har det ju vara underbart väder, hur varmt som helst... och där har jag gått och svettats på jobbet. Men nu när jag är ledig... jag blir pissed off om man säger så.

Vi ska eventuellt åka till Danmark imorgon med (med familjen) men nu vet vi inte om det blir av heller med tanke på vädret. Det ska ju bli storm imorgon och då kanske det inte är så värst kul att ge sig ut på havet? Vad vet jag? Tråkigt blir det i alla fall om det inte blir av. Jag skiter i om det regnar och så bara man får komma bort lite... men det kanske inte är så bra att åka om det ska storma.

Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nänänä inte ut på vattnet med vädret ni har där nere!! Lyssna på tant Helena nu!

2008-08-04 @ 22:08:01
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0