Kims bästa shopping humör!

Nu när den bästa Kim har fått sitt bästa VISA kort så är det dags för lite internetshopping!

Ni kommer säkert tycka att jag är störd nu men jag älskar verkligen musik. Visst, jag skulle lätt som en plätt kunna ladda ner alla de här CD skivorna... men vart är charmen i det? Shopping är helt okej men jag skulle kunna spy av att kolla på för mycket kläder, smink, whatever... ta mig till en skivaffär dock -- och jag skulle kunna stanna där inne i timmar!

Men eftersom alla skivaffärer i Borås suger getballe inte har det bästa utbudet precis så brukar jag beställa mina skivor på internet. Och det har jag gjort idag. Dessa kommer inom kort att finnas i min hylla:

  
  
  

01. Fast Times At Barrington High - The Academy Is...
02. The Same Old Blood Rush With A New Touch -  Cute Is What We Aim For
03. Rotation - Cute Is What We Aim For
04. Metro Station - Metro Station
05. One Of The Boys - Katy Perry
06. Sol-Angel and the Hadley St. Dreams - Solange Knowles
07. Raise The Dead - Phantom Planet
08. Hard Candy - Madonna
09. Killing My Darlings - Amanda Jenssen

En salig blandning! =) Har beställt både från mina fiender på cdon.com (lång historia) och från en sida jag hittade här om dagen... cdwow.se! Hur bra som helst. Dem har ju verkligen allt! Tar kanske lite längre tid att få sakerna där ifrån eftersom dem skickar från bl.a. England och USA men vem bryr sig? Jag får ju äntligen skivor som jag vill ha, som jag annars (säkerligen) skulle få vänta  flera månader innan de släpps här. Det är dessutom gratis frakt på allt på cdwow.se!!

Kanske var det inte en så värst bra idé att skaffa VISA kort ändå? =/ Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0