Post från HongKong igen!


Idag var det The Veronicas skiva som dök upp i brevlådan! =) Och den sitter jag och lyssnar på just nu! Än så länge är min favorit 'Someone Wake Me Up'... och så älskar jag ju 'Take Me On The Floor' också! Mycket bra! ÅH, vänta!! 'Untouched' gillar jag också - hur bra som helst! Nu ska jag fortsätta lyssna.

Men ärligt talat... nu har två CD-skivor blivit skickade till mig från HongKong och mina skivor från CDON.COM (vars lager förövrigt, fortfarande liggar strax utanför Borås) inte har kommit än. Detta är under all kritik!! Jag lovar, får jag dem inte den här veckan så var det här det allra sista jag någonsin beställer hos CDON.COM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0