Skulle bara kolla om ni var med!

Nu kanske ni (med tanke på mitt förra inlägg) faktiskt trodde att jag hade hoppat på något flygplan igår. Jag ville gärna göra det men det blev aldrig av... så jag skulle bara kolla om ni var med helt enkelt! =D Här är jag alltså, har inte åkt någonstans men jag skulle gärna vilja göra det... London... mmmm!

Jag vet inte varför jag gillar landvetter så mycket! Det är så himla trivsamt där!

Jag, Sarah och Joline var experter när vi stod där uppe och väntade på att mormors plan skulle landa... vi kom fram till att planen alltid landade från höger och lyffte alltid åt vänster. Vi stod där och vi var så säkra på det här för så hade det alltid varit, under alla år som vi har kollat när flygplan landat.

Dem landar från höger.
Lyfter åt vänster.

Vi kände oss väldigt nöjda med det vi hade kommit fram till och lite stolta över oss själva för att vi hade kommit fram till något så bra.

Sedan kom det (naturligtvis) inte mindre än tre flygplan och landade från vänster....

Och där krossades våran utmärkta teori. Dem måste dirigerat om flygtrafiken när dem hörde oss prata... för vi har aldrig fel! Nej, vi har absolut aldrig fel. Vi gick ner och väntade på att mormor skulle komma ut med sina väskor och när hon gjorde det sa hon: "Är det bara ni här?" .... vi kollade runt, men vi var ju inte dem enda som stod och väntade på passagerarna. "Det är bara ni som hörs i alla fall," fortsatte mormor. Haha. Så blir det alltid.

High life! Vart vi än kommer.



ps. förresten skrev jag fel i mitt förra inlägg, jag gick upp 7:00... inte 8! vilket är otroligt, extremt tidigt för att vara en lördag när jag dessutom har semester! men inte tackar man nej till att åka en sväng till landvetter!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Kim. Ville bara berätta att vi är ok ifall ryktet har börjat sprida sig (vet ju hur litet Borås är)... Kolla min blogg om du inte har hört

2008-08-03 @ 10:54:52
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0