sömnproblem? eller bara ångest.

Vet inte riktigt varför jag fortfarande är vaken... är jättetrött. Har varit uppe sedan 6:40... jobbat 9 - 19.10... ändå sitter jag här. Men jag har en sån där konstig känsla inom mig, den är rätt svår att beskriva och jag skulle nog inte lyckas förklara även fast jag prövade. En olustig känsla. =/ Det kommer bli svårt att somna i alla fall, så mycket vet jag. För oj vad många gånger jag kännt så här förut.

Man ligger och vänder och vrider sig... är hur trött som helst men man kan inte sova. Man tänker på allt mellan himmel och jord ... sen tillslut, när det börjar ljusna utomhus, så somnar man.

Ångest kanske? ...inför flytten?
Kommer jag verkligen klara av att bo själv?

Här har jag bott i nästan 22 år och haft det hur bra som helst.
Vad ska hända nu när jag kommer bo helt själv?

Ska skriva kontrakt på Torsdag. Med blandade känslor.

Jag trivs där jag bor just nu, visst ibland känner jag att jag vill ha något eget... något som bara är mitt men jag tror att jag tillslut kommer sakna tryggheten av att ha familjen så nära! Eller så blir det tvärtom? Jag kanske klarar mig galant on my own. Vad vet jag? Ovissheten stör mig något. Önskar att jag kunde resa in i framtiden en aning och se vad som väntar... men det går ju inte.

Don't get me wrong.

Jag ser framemot att flytta, det ska bli spännande... men... äsch, jag vet inte.
Ska nog försöka sova nu.

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0