allt är segt! väldigt segt.

Jag känner mig överkörd. Alltså... som att en stor fet lastbil har kört över mig! Haha. Jag är verkligen helt slut i kroppen efter två låååånga dagar på jobbet. Igår jobbade jag 10-20 och idag 9-18! Goa grejer! 9-18 imorrn också! Jippiiee!

Älskade verkligen tapeterna i min nya lägenhet förresten! Det till och med bättre än jag hade tänkt mig, speciellt köket med den läckra fond-väggen! Jag tog lite bilder med mig digital kamera och jag har dem på datorn men tvyärr kan jag inte ladda upp och visa för mitt internet är så segt.

Så segt att jag knappt kundde komma in på bloggen!

"Du har överskridit gränsen 5 GB datatrafik för denna månad. Resten av månaden får du högst en hastighet på 30 kbit/s. Hälsningar Telia"

Hehe, alltid samma sak vid precis samma tid, varje månad!
Jag får helt enkelt surfa lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0