det är sånt här man tror aldrig ska hända en själv...

Jag har blivit rånad gott folk!

Jo, så är det... det är någon som har lyckats få tag på kortnumret på mitt VISA kort och tömt mitt konto! Detta upptäckte jag idag när jag skickade Joline för att handla en dricka till mig som jag kunde ha på lunch rasten och hon inte lyckades ta ut några pengar. Vi försökte prova med att köpa ett skohorn på jobbet (15 kr) men det blev "Köp Medges Ej"... och jag var jätteförvirrad för jag visste att jag hade minst 4000 kvar på kontot!

Så gick jag (och Julle) för att försöka ta ut pengar igen men det funkade inte så jag gjorde ett kontoutdrag... och där stod det minsan: "Saldo: 4410 kr" ... och "Disponibelt: 2,74 kr".... då fick jag panik. Jag visste att jag hade 6000 förra helgen och jag har köpt lite grejer nu i veckan... men inte för 6000!!

Gick tillbaka till jobbet, började storgråta (är ganska känslig av mig) och sen ringde jag banken... då sa dem att mina senaste köpa var gjorde igår kväll och idag (då jag för övrigt inte användt kortet alls)! Dessutom var köpen gjorda på internet...

JÄVLA AS!

Jag är så arg! Och så jävla ledsen, jag skulle ju köpa julklappar nu i helgen... när jag äntligen är ledig, men nej då, då ska någon jävla idiot tömma mitt konto! Jag får förvisso ersättning och nytt VISA kort... men ändå. Man känner sig så... äsch, jag kan inte förklara.

Nu är jag deprimerad.
Och jag hoppas att dem sätter dit dem jävlarna som gjort det här!

Kommentarer
Postat av: Cladden

Men vad säger du????? Hur f.sen kan sånt hända??Man blir ju så arrrg... Hur snart får du ersättning?? y sjutton, Kimman..... Lider med dig.

2008-12-11 @ 21:47:47
Postat av: Helena

Näää FY FAAN för puckon som gör sånt här!!!

Tur att du får ersättning iaf.Men jag förstår hur det känns. Fy fan. Hoppas den som gjorde det fick världens jävla virus när han/hon köpte sina grejer på nätet. Moahaha. Puckon!

2008-12-12 @ 17:53:46
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Classe

Kimson!!! Allt kommer att lösa sig, även om det just nu är vansinnigt tungt. Tycker så oerhört synd om Dig... att just DU skall drabbas av detta. Usch och fy f-n för de som gjort det. / Kramar från Classe

2008-12-13 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0