idag blir det finska psalmer med mormor (:

Nu är jag på plats i min soffa igen men filten uppdragen enda till halsen! Mysfaktor 2000! Jag kollade faktiskt på fjärde Harry Potter filmen igår också så jag var väl uppe till kl 3 kanske, hade nog pallat att kolla en film till för jag kände mig inte så trött. Fast jag bestämde att det var bättre att jag gick och la mig så jag gjorde det och däckade med en gång. Haha.

Tänkte dock kolla på Harry Potter och Fenixorden nu istället! Samtidigt som jag käkar frukost/lunch... har ju lite taco grejor kvar från igår som jag tänkte vräka i mig! Sedan måste jag verkligen ta mig upp ur soffan och masa mig ner till stan. Ska först hem till mamma och dem.. sedan ska jag på finsk gudtjänsti med mormori och hennes systeri!

Måste bara visa något som gör mig lycklig (även i dessa mörka dagar) innan jag sätter igång filmen! Det är Brendon, sångaren i mitt bästa band Panic at the Disco, som kör några schyssta moves! Önskar verkligen att han kunde lära mig att dansa, jag tror vi skulle bli ett bra team! Titta och njut av denna vackra koreografi.


Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

vad är det jag läsaer??!?!?!?!? harry plotter UTAN mig!?!?!??!?!?!?!??!!? ^^ OMG :P

2008-12-14 @ 11:36:34
URL: http://kerstin.bjorkengren.se
Postat av: Vicke

heheheheh schysta moves jaa..

vill me dansa med han hehehe..

det ska bli min nya dans på jobbet nu... inte bara inne på lagret hehehehe

2008-12-16 @ 05:20:04
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0