känns som jag varit överallt och ingenstans idag...

Banken: Det gick bra... fick hjälp av en trevlig dam att fylla i mina papper. Hon sa inte när jag skulle få tillbaka pengarna eller så men jaja, jag överlever ett tag till. Hade lite pengar på mitt sparkonto så idag har jag köpt klart mina julklappar. Det fick bli lite billigt krafs men va fan... det är tanken som räknas, eller hur?

Polisen: Jo, dit gick jag ju också för att göra en anmälan... måste ju anmäla att någon har snott mina pengar. Men hon sa: "vi får se om dem gör någon utredning på det här"... okej? Vi får se? Det var ju inte riktigt det man ville höra. Skulle kännts bättre om hon sagt "nu jävlar ska vi sätta dit dem!". Men men... nu är det anmält i alla fall och jag behöver inte tänka på det mer.

Telia: Jävla as! Tror dem att man är gjord av pengar den här månaden eller? Har ringt och sagt att jag vill betala varje månad... inte var tredje, men tror ni inte dem har 'glömt det' och att jag kommer få en sån där fet räkning just den här månaden! HATA! Men men... då behövar jag iaf inte betala något mer förens i Mars... så det går väl an.

Uppvisning: Robin hade gymnastik uppvisning igen... kul att sitta och kolla på en massa små tjejer som får göra hur mycket volter som helst sen får dem i Robins grupp bara göra tre var? Dåligt. Men Robin är så duktig så det vägde ju upp det hela!

Nycklar: Har hämtat nycklar till lägenheten också... tror dock inte att jag flyttar in förens nästa vecka, efter jul. Imorrn hinner jag inte flytta och i helgen jobbar jag så mycket så. Men men.. lägenheten står ju kvar (: Ska kanske gå dit en snabbis och titta imorrn? Vi får se. Får ladda baterierna i kameran i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0