nu ska vi se vad banken har att säga.

Idag känner jag mig pigg nog (har vart sjuk) att gå ner på stan och ta mig ett snack med banken. Ska ju förhoppningsvis få erstättning på dem pengarna som blev stulna från mitt konto förra veckan. Får ta en dusch och klä på mig nått snyggt först så jag ser ut som en business woman. Fast annars kan det vara ganska kul att se deras reaktioner om jag kom in så här... osminkad, otvättat hår, iklädd tights, t-shirt och raggsockar. Läckert.

Sa jag förresten att jag kan få hämta ut nyckeln till nya lägenheten redan nu om jag vill? Den är färdig tapetserad och klar! Så det är tydligen bara att flytta in! Det är mycket nu. =/

Ett sådant träd skulle man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0