oplanerad shopping dag!

Borde handla julklappar men jag har bara köpt saker till mig själv idag! Haha! Men vissa dagar ska man göra det också, eller hur? Var bland annat på DVD utförsäljning med Joline, trodde det skulle vara skabb filmer (dvs inga man känner till osv) men jag hittade jättemycket kul filmer som jag velat se... plus en som jag redan har sett (Blades of Glory)... köpte 8 DVD filmer - för endast 200 kr! Vilket kap!

Sen råkade jag även köpa ett par nya skor på Din Sko... har gått och trånat efter dem här i flera veckor nu. Ni kan se dem på bilden här nedan (dock är det lite dålig kvalitet på bilden men det får ni leva med)! Snygga som få är dem i alla fall! Och endast 262 kr tack vara personal rabatt! Lattjo lajbans om man säger så!



hot or what?

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

BLADES OF GLORY!!!! ÅÅÅ kommer du ihåg när vi såg den? fy fan va roligt det var!!

vi måste se till att hitta på ngt. jag har ju itne träffat dej o fanny eller nån på jäääätelänge!!! KRAM

2008-12-04 @ 18:50:35
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0