att vara eller inte vara...

Idag har jag, tro det eller ej, gjort lite nytta! Jag har faktiskt städat. Mitt rum var stökigare än en glad kalv på grönbete! Då kanske ni förstår hur illa det var? Jo, men nu har jag i alla fall städat. Dammsugit har jag gjort... under säng, skrivbord or skåp -- jo, nån gång ska man vara så nogrann också. Allt som låg på golvet ligger iof i min fotölj nu men det har absolut ingenting med saken att göra. Det blir liksom ett senare problem. Jag använder aldrig den fotöljen ändå så det är bara för mig att se till och städa den när någon ska komma och hälsa på och gärna vill sitta i den!

Hah!

Jag vet att jag är smart, ni behöver inte tala om det för mig!

Robin verkar också ha fått ett ryck. Han har nämligen städat och möblerat om hela sitt rum. När man var nere i köket lät det ungefär som om 500 bufflar sprang omkring på övervåningen! Jag måste nästan ta en bild på hans mästerverk när det är klart för det blir faktiskt riktigt fint.

Nu ska jag spendera resten av dagen med att inte göra någon nytta överhuvudtaget!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0