Även en blind höna kan finna ett korn

Strax innan två gick jag och la mig igår... det var ungefär då våra gäster begav sig hemåt. Men upp igen klockan 7 -- INGA PROBLEM! Haha, jomenvisst! Lite seg i huvudet är jag men det är okej. Jag vaknar nog snart. Mamma har lovat att hon ska köra mig till jobbet idag. VI ska åka förbi och kolla vart lägenheten ligger. Jag vet iof på ett ungefär vart den ligger... men ändå, det kan ju vara skönt att ha det kollat så jag vet exakt vart den finns när jag ska dit. Ska bli mycket spännande.

Jag sitter här och slöar... känns som man har så mycket tid nu helt plötsligt när man ska åka bil och inte behöver cykla. Får väl ta och sminka mig lite snart. Vore ju trevligt att se någorlunda ok ut haha. Mitt hår ser väldigt bra ut idag, på tal om ingenting, får se om jag bestämmer mig för att förstöra det genom att borsta det. Haha.

See you later!


Kommentarer
Postat av: Helena

...MORNING!!! Nu e jag åxå uppe:)

2008-07-23 @ 08:34:06
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vill åxå vakna med fint hår...:(



Ska du kolla på egen lgh?

2008-07-23 @ 08:35:09
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0