Det tog ett tag innan man kunde sova igår...

...efter som varenda liten insekt hade bestämt sig för att bosätta sig i mitt rum. Så det blev mycket springade omkring med en tidning i högsta hugg... men jag är ju sån att jag kan inte bara springa fram och döda dem. Nej, flyger dem emot mig till exempel så måste jag skrika och springa ut ur rummet ett tag. Men det är så det kan gå....

Lyckades i alla fall ta kål på tre stora och läskiga insekter! Och det var tur det annars hade jag aldrig kunnat sova!

God morgon förresten =D

Idag har jag ett fotouppdrag! Ska ta lite kort på Kerstin när hon rider, hon har ju hoppträning och allt! Ska bli mycket trevligt. Joline följer dessutom med som min assistent. Klockan 17 ska vi vara där... sen är det ju Elfsborgs match ikväll =D Ska bli superkul, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

Då ses vi kirre!!! =D

2008-07-30 @ 15:45:40
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0