every little thing you do...

Haft ytterligare en riktigt trevlig dag på jobbet! Jag och Helena har det väldigt roligt när vi jobbar ihop. Ibland nästan lite för roligt. Idag har det mesta gått ut på att vi har dansat omkring. De snyggaste moves'en kommer garanterat när Ola's låt 'Feelgood' strömmar ut ur högtalarna. Det blev lite crazy dans, Helena ålade runt på golvet ett tag och jag stod på kassadisken... eller ja, nästan i alla fall ;)

Nu kanske det låter som att inte vi har några kunder... men det har vi faktiskt. Dem var där inne någonstans. Kanske såg dem oss? Kanske inte? Jag tror att dem stod där i någon vrå och var avundsjuka på hur bra vi dansade. Men alla kan inte vara lika bra som proffsen. Det är ju bara så.

På tal om Ola...

hehe... det var en liten unge som klättarade halft upp på kassadisken när jag stod och skulle ta betalt av hans mamma. När han nästan lyckats klänga sig upp utbrast han: "Kolla vad hög jag är mamma! Jag är så hög nu!" Hah! Jag tyckte det var lite komiskt! Undrar just om han faktiskt var hög på riktigt eller om han bara ville få mig att tro det? Man vet aldrig med små barn. Sedan psykade vi en annan unge som höll på att leka med dörrarna... men våra arga blickar hjälpte inte, han och hans syrra fortsatte ränna omkring som två skållade höns tills mamman hade handlat klart.

Hon hade verkligen INGEN koll på vad dem höll på med. Dem hade lika väl kunnat springa ut och blivit påkörda... hon hade inte märkt något! Skärpning, morsan! Håll koll på dina små dreggel ungar!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Helena

En liten video tillägnad min galne arbetskamrat finns nu på min blogg...;)

2008-07-20 @ 19:47:42
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Nämen va cool header du fixat till:)

2008-07-20 @ 21:00:16
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: vicke

fiskar har heller inga knäväck hehhehehe =D

2008-07-21 @ 03:45:37
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0