gårdagens bästaste nyhet!



Lasse Nilsson is back in town!

Förstår ni? Lasse! Lasse Nilsson!
Orsaken till varför jag kallas wannabelasse
ska spela för Elfsborg igen. Dem ska iof bara
låna honom nu i höst men ändå! HE'S BACK!
Det är ju det som räknas!! Nummer 9 blir hans
och Elfsborg hoppas att allt blir klar så att han
kan spela redan på Onsdag! (vore inte det för
bra för att vara sant?)

Nu blir det som de gamla goa tiderna när jag och
Mikkaela (mest jag) stalkade Lasse... och när jag
friade till honom på Ryavallen. Haha. Åh jösses,
det var verkligen tider det!


.....


RYAN ROSS!
(for ana) <3 xD

Kommentarer
Postat av: brendon <33

Είσαι η καλύτερη! Rocking suckers, baby!!



dies multiple deaths Jag älskar dig. Or not.xD Qualunque cosa! Anyway, I have to go now, mon cherie. Send Ryan my best <333

2008-07-05 @ 21:49:12
Postat av: Anna

Är det hans katt som heter Janne?

2008-07-05 @ 22:48:35
URL: http://metrobloggen.se/annamopp
Postat av: Helena

wannabelasse...hahaha

2008-07-07 @ 18:56:04
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0