hej och hå så det kan gå...

Så var den här dagen avklarat. De sex timmarna som jag jobbade gick som väntat ganska segt... fick jobbet att ändra om lite på barnavdelningen och det har jag gjort också. I alla fall på pojk sidan och det blev otroligt snyggt om jag får säga det själv. Dem som jobbar imorgon kommer att få se, så klart, om inte någon rackare smiter in i butiken i natt och stökar till det vill säga... då skulle jag bli spritt spångande galen och skicka min otroligt grymma armé med ... nej, jag har ju fan inte någon armé... helvete!

Men jag skulle kunna bilda en med alla jävla vildkaniner som bor här uppe. Dem förökar ju sig som fan, det finns typ 3000323413421 kaniner som kutar omkring här uppe. Jag ska minsan träna upp dem och göra dem till min armé. Det hade varit rätt ballt.

Känner mig allmänt deprimerad just nu... vet inte riktigt varför. Eller jo, det beror nog på vädret. Regnet bara öser ner och det är grått och tråkigt. Sitter här och käkar en massa frukt. Jag och Joline (mest jag) fixade iordning varsin frukt tallrik bestående av nektariner, vattenmelon och jordgubbar. Det smakar bra vill jag lova. =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer väl på något...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0