jag har några saker jag vill ha sagt...så jag säger dem nu

Nu ska ni veta att jag är såpass skillad att jag kan öppna en burk coca cola med endast vänster handen!  Och det där har ingenting med någonting att göra men jag kände bara för att berätta det.

En annan sak som jag skulle vilja säga är att det är rent utsagt FÖR JÄVLA VARMT inne på mitt rum! Jag skojar inte! Det är ju svalt ute nu (var precis på Ica Maxi med mamma) men när man kom in... jävla bastu! Ska bara ut och hämta lite björkris sen in och ta av mig kläderna.

Hmm, det låter ju bra.

En tredje sak som jag måste berätta är väl att Kerstin är väl för himla söt hon =D där stod jag och försökte tvinga Dennis att gå på rast och så dyker hon upp från ingenstans ... som en blixt från en klar himmel (eller något sånt). Alltid kul att träffa Kerre måste jag säga! <3

Nu har jag nog inget mer att säga.

Jo! Förresten... Cladden, det är klart att du får komma och hälsa på mig i min lägenhet! Du är ju min gudmor trots allt och vad vore jag utan alla din gudliga budskap? =D

Kommentarer
Postat av: Helena

Vajmt här me....

2008-07-28 @ 22:00:05
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: KERRE!!!!

Du är för goo du med kimmbo =D

biggiloo hälsar ;P

2008-07-28 @ 22:28:41
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: Cladden

Japp, jag är EXTRA stolt över din gudfruktliga sida som jag under ALLA år har undervisat dig i! Dvs på julafton som TROTS ALLT ÄÄÄR Jesus fö´lsedag! asg

2008-07-29 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0