London - dag 3

Så kom ju dagen jag verkligen inte längtade efter!!

Varken jag eller Joline ville åka hem. Vi trivdes jättebra i London och vi hade lätt kunnat underhålla oss där i några dagar till. Jag menar, det finns ju så mycket mer att se än det lilla vi såg.... vi var ju bara på Oxford Street och the Astoria! Vi begav oss i alla fall mot Heathrow vid 8 tiden (vårat plan skulle gå kl 12.05 men vi var lite osäkra på om vi skulle hitta osv). Men att hitta var inga problem. Vi tog oss till 'vår' station Leicester Square där kände vi oss så hemma att vi till och med lyckades köpa biljetter till tunnelbanan i en maskin! Wow, eller hur?

När vi kom till Heathrow följde vi skyltarna till vår terminal... och vi fick gå igenom en massa säkerhets kontroller. Man var till och med tvungen att ta av sig skorna och köra dem genom en speciel röntgen-maskin! Men det är ju bra med säkerhet faktiskt! Även fast det var väääääldigt jobbigt att knyta om skorna. Haha. Väl inne i väntsalen så fanns det massa affärer... bland annat en Starbucks, så självklart åt vi frukost där igen <3 Mums! Sedan kollade vi runt lite medans vi väntade på att få reda på vilken gate vi skulle till. Vi slog till och med vad. Joline vann. Hon var närmast.

 

Flygningen gick bra och vi mellanlandade i Köpenhamn där vi fick vänta i lite över två timmar på vårat nästa plan.

  
Så här kul hade vi det i Köpenhamn när vi väntade på vårt plan.

När vi väl landat i Göteborg så möttes vi av mamma, mormor och morfar <3 Dem hade gjort en jättefin skylt till oss som dem stod och väntade med hahaha. Hur gulliga som helst! Dem körde mig direkt till Knalleland där jag gick in och hälsade på Vicke och Helena på jobbet lite snabbt innan jag begav mig till Elfsborgs matchen.... som dem tyvärr förlorade.

Gelfe är det nya Kalmar (ett hat-lag med andra ord). Och Hasse Berggren är en sten!

Men men... allt kan ju inte gå som man vill... resan var ju underbar i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Vicke

jävligt soligt på planet tydligen... heheheh men jag vill ha sånna brills jag meee.. ååååå jolin jag kommer o snor dom snart hehehhehe

2008-07-10 @ 22:09:04
URL: http://bitterswee.blogg.se/
Postat av: Kerre!!!

HAHA!! dina filmer ÄGER verkligen!!!!! WOOHOO!!

2008-07-10 @ 22:43:38
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0