LONDON idag!!

Jag och Joline har hunnit med en hel del idag. Vi har varit och köpt ett par skor till henne, en London karta, varsin mp3 spelare och så har vi växlat pengar =D

Klockan 14.30 åker vi till Landvetter för att checka in och kanske köpa med oss nån ful svensk souvenir som vi ska ge till Panic imorrn. Det hade varit klockrent. Något som gör att dem kommer ihåg oss och kanske ett litet kort där det står att dem måste komma tillbaka till Sverige snart!! =)

Nu sitter jag och laddar min mp3 full med massa go musik =D Åååh, detta ska bli så spännande! Ikväll ska vi ut och äta i London, haha, känns helt knasigt att säga det men det är ju sant. Fräsigt!



Imorgon träffar vi dem. Haha. Känns helt sjukt! Måste kolla
listan en gång till så jag verkligen står med! xD

Nu hör jag nog inte av mig mer föräns vi kommer hem på Onsdag... då jävlar. Först ska jag iof direkt till Borås Arena för att gå på Elfsborgs match men sen... då ska det bloggas! Hehe.

So long suckers!! =D <33

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 16:31:12
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0