när du får oväntat besök...

Vi ska ha lite gäster ikväll. Fast vi vet om att dem kommer så dem är ju inte direkt oväntade... därför behöver vi inte ha Gevalia på G. Haha. Jag vet knappt vad jag pratar om. Gäster ska vi ha i alla fall och en av dessa gäster råkar heta Fanny. Oj, förlåt, jag menar Hasche! Och hon är en mysig liten filur så jag ser verkligen fram emot detta. <3

Imorgon börjar jag jobba klockan 9 och då får vi väl se hur trött jag är... detta folket har en tendens att stanna länge. Men inte mig emot! Jag slutar ju redan klockan 15 imorrn (bytte tid med Helena) och då kan jag ju gå hem och sova då om jag känner för det.

Mycket bra att Helena ringde och frågade om vi kunde byta tid förresten... det betyder ju att jag faktiskt hinner i tid till Elfsborgs matchen imorgon! =D Hurra!

Nu ska jag göra mig iordning!
Peace.

Kommentarer
Postat av: Helena

WooHooooo!!! Det blev ju ganska bra med bytet för oss båda då...?! :)

IMORGON är det DU JAG OCH CICCI ! ! ! ! !

YIIIHAAAA:)

2008-07-22 @ 20:03:44
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Life is life is life is good......

2008-07-22 @ 21:29:00
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Äh det är inte så farligt...bara lite annorlunda när man gör returer och reklamationer...Men det fixar vi:)

De hade glömt att lägga in "3för2" i datan när man gör returer men det skulle vara fixat till imorgon

2008-07-22 @ 21:57:35
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0