nu är det ju så att...

...tre av mina favorit band kommer till London i September. Alla tre ska bara göra spelningar i the UK och därför skulle det ju vara väldigt trevligt att åka dit. Eftersom alla spelar i London inom loppet av en vecka! Jag har räknat lite på vad detta kalaset skulle gå på...

The Academy Is... (17 september) - 222 kr
Gym Class Heroes (18 september) - 215 kr
Cobra Starship (22 september) - 169 kr



flyg:
Göteborg - London  --  591 kr
London - Göteborg --  806 kr
Serviceavgift -- 100 kr



Hotel från 17 septemeber till den 23 (6 nätter med andra ord) - 3557.50 kr

Finns säkert billigare alternativ men det här hotellet fungerade jättebra
senast jag var där. Mysigt rum, PERFEKT läge, nära till allt, nära till
direkt-tunnelbanan till Heathrow Airport... mycketbra helt enkelt!


Och enligt mina beräkningar (ja, jag använde miniräknare annars hade jag fått sitta här i flera dygn) så skulle resan + boendet + konsertbiljetterna att gå på 5660,50 kr! (och nu har jag bara räknat för en person då alltså.) Inte så farligt som jag trodde måste jag få lov att säga! Då får man ju lägga till mat, transport till och från flygplats, konsertarenorna osv. Plus om man kanske vill gå på något museeum eller något sånt kul.

Jag vill, jag vill, jag vill!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0