Och just när man trodde att det inte gick att bli gladare!

Jag hade för det första helt glömt att det var Elfsborgs match igår (shame on me!!) men mamma spelade in den åt mig på dvd så jag kollade på den när jag kom hem från bion! Åh jävlar va bra dem var, kanske inte överdrivet extremt bra i andra halvlek men de första 30 minuterna var helt klockrena!

2-0 till Elfsborg! =D fy fan va gött!

Nästa match är en hemmamatch, mot Gefle... nästa Onsdag, den 9 juli (nu har jag koll!!) Det är samma dag som jag kommer hem från London!

Men om allt går som det ska och inga plan är försenade osv så landar jag på landvetter kl 17.45 och då hinner jag ju för sjutton precis hem i tid till matchen som börjar kl 19!! =D Haha, det hade ju nästan varit för bra för att vara sant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0