om man tror att man ska få det lungt och tyst när man kommer hem...

...så tror man helt fel!

För då har nämligen min broder gått och skaffat sig 'Rockband'... det är som Guitar Hero (tv-spel-moj) fast man har en mikrofon, så någon får sjunga, så finns det trummor, en gitarr och en bas också. Så nu är det fullt liv i huset. Robin, två av hans kompisar och Joline är i full gång med att spela. Så tyst är det minsann inte. Men när är det någonsin tyst i det här huset?

Fast det gör ingenting.

Jag ska ta fram mina hörlurar och lyssna en smula på min egna musik.

Hoppas bara dem inte spelar när jag ska sova, då blir det jag en arg Kim vill jag lova. Haha. En vacker dag ska jag också pröva på detta spelet... men det får bli när ingen tittar på! Haha.



Kommentarer
Postat av: Helena

Åååååååh va KUUUUL!!!!!!!!!!!!

Vill åxå ha Rockband!!!!!!!!

2008-07-25 @ 17:34:01
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0