Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Dags för mig att sova... mamma har lovat att köra mig till jobbet imorgon också vilket betyder att jag kan sova lite längre än vanligt och det är jävligt skönt. Om jag nu lyckas somna... Robin har ju typ 100 kompisar här men dem är på hans rum så jag hoppas jag inte hör dem =P

Imorgon jobbar jag 10 timmar. Kul. Känner verkligen inte för det just nu. Vi kommer säkerligen få en ny sänkningslista och då måste vi flytta om halva butiken... sen är det typ fyra nya modeller kvar att sätta upp från idag plus att det kommer nya modeller imorgon. Jaja... när man har mycket att göra går tiden ganska snabbt i alla fall.

Jag vill egentligen inte sova men jag känner att jag måste och jag är ju väldigt trött. Jaja, jag ger mig nu. God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Helena

Good Morning Kimmers:)

2008-07-24 @ 07:50:24
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0