rekordsnabb, det är jag det

Nu har jag hunnit ta (världens snabbaste) dusch, sminkat mig och tagit på mig dagens outfit! Och SAS har fortfarande inte ringt. Väldigt smart val av mig att lämna mitt nummer så; tänk vad mycket tid jag sparar. Men jag hoppas verkligen att det är min tur i ordningen snart för jag ska vara på jobbet kl 10.30, om en halv timme! Det räcker att jag cyklar kvart eller tjugo över ... så det är bäst att dem hör av sig snart. Jag vet ju inte hur lång tid detta tar.

Ska man hinna gå ner och fixa en macka eller två innan dem ringer?

Ja, jag tror jag skall göra detta!

Hah! Jag är en sån rebel! =P



ps. Helena, om du som av en händelse ser detta innan du går till jobbet... är jag inte där när du kommer får du bryta dig in och öppna själv... så kommer jag sen. Haha. Eller inte. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0