så var man ju på bio igår...

Mycket trevligt att träffa Kerstin igen =D det var ju ett tag sedan sist. Jag, Kerre och Julle gick först och tog oss en liten fika. Vi satt utomhus och det var jättemysigt. Jag tog självklart min klassiska bärpaj och den smakade lika bra som förr... fast jag måste ärligt talat säga att den jag bakar är mycket godare! haha.

I alla fall, sedan gick vi för att hämta biljetterna... och sedan till City för att köpa lite godis (det är ju så dyrt på biosalongen!) Efter vi hade handlat så var det typ 40 minuter kvar tills filmen skulle börja så vi satte oss på en bänk vid Hötorget och tjatade lite. Det var mycket trevligt. Och det kom fram en rolig prick till oss och frågade om vi rökte (han ville väl ha cigaretter)... när vi sa nej så blev hans svar till det: "Rumpa!" Sen gick han där ifrån. Haha. Kul typ!

Väl inne på bion konstaterade vi att det var bra att jag hade köpt en Cola med skruvkork... när vi var på först Narnia filmen (jag, Sarah och Kerstin) så hände det en inte så värst liten olycka! Haha. Men det är en annan historia!

Filmen var hur bra som helst! Tycker nog till och med att den var bättre än första Narnia filmen. Visst var det lite wannabe Sagan om Ringen med träd som kommer och hjälper till i kriget osv... men det brydde jag mig inte så mycket om faktiskt. För jag tycker att Narnia är roligare än Sagan om Ringen. Så det så!

En mycket bra film! Det får 4,5 av 5 i betyg av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0