skulle bara vilja tala om för er att det regnar ute...

...det har jag märkt eftersom jag precis har cyklat hem från jobbet!

Det såg mörkt ut på himlen när jag och Vicke kom ut från jobbet så jag cyklade så snabbt jag bara kunde för att hinna hem innan det började regna. När jag kommit halvvägs så började det droppa... tio sekunder senare öste det ner! Det var som att stå under ett vattenfall!

Jag skojar inte!

Min flipp-flopp blev så blöta att dem gled av när jag ledde cykeln upp för backen... därför tog jag av mig dem och gick barfota! Och när jag kom hem så kunde jag vrida ur mina kläder (till och med underkläderna var blöta) och sminket hade runnit.

Men lika glad för det är jag men gladast är nog ändå grodan som jag höll på att trampa på när jag kommit upp för alla backar... det hade kunnat sluta illa!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ses vi imorrn?

2008-07-04 @ 21:45:36
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0