tillbaka till verkligheten

Tillbaka till jobbet idag då, börjar inte förens kl. 13.00 så man har ju haft lite sovmorgon om man säger så. Eller sovdag skulle man ju kunna kalla det faktiskt. Jag hatar egentligen att börja så här sent för även fast man 'bara' ska vara på jobbet i 6 timmar så känns det som om tiden går hur sakta som helst. Det är alltid så... för mig i alla fall men men, så kan det gå om inte haspen är på.

Jobbar idag sen är jag ledig igen Onsdag och Torsdag... då ska jag bara ägna mig åt att försöka bli helt frisk. Det är så jobbigt med små förkylningar... eller förkylningar som typ vägrar bryta ut totalt. Man känner sig hängig och trött, huvudvärk och ont i leder. Så jobbigt. Man önskar att det bara kunde bryta ut så man kan bli frisk igen. Så jobbigt att gå och vänta. Men förhoppningsvis bryter det inte ut överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0