varför gör jag så här mot mig själv?

"Kan vi inte hyra en skräckfilm?"

Så sa jag till Fanny igår. Och visst. Vi hyrde inte en men TVÅ skräckfilmer att titta på när vi kom hem till henne på kvällen. Creep och Halloween! Men vi började med att dricka lite pucko ute på Fanners veranda och där snackade vi lite om 'Hashe' bland annat. Sedan började vi göra i ordning våra tacos =D det blev succé som vanligt! Fan va bra det blir när vi gör tacos. tvyärr har jag inga bilder på mästerverket för min kamera OCH min mobil var döda.

Vi började kolla på Creep som utspelade sig i London... nere i Underground bland tunnelbanorna! Precis där jag och Joline åkte för några dagar sedan. Jag säger bara... det var verkligen tur att vi tittade på den där filmen nu och inte innan vi åkte! Och jag ska ALDRIG i hela mitt liv somna på ett tunnelbanetåg. No way! Halloween var ännu läskigare och ännu blodigare!

Detta fick mig att undra... var det verkligen jag som föreslog skräckfilmer?

Varför skulle jag vilja utsätta mig för detta? Varför?

Sen skulle man gå hem mitt i natten också... Fanny och Mogge följde mig en bit men förbi skogen osv gick jag själv. Jag var ett nervvrak.  Minsta lilla ljud och jag ryckte till. Haha. Shit. Kul att skrämma upp sig själv så där! Men så kan det gå.

Kul hade vi i alla fall, Hashe och jag. =) Och det blir picknick snart... Kerre, du ska med bara så att du vet!


Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

LÄTT att jag förljer med!! Name the day!! WOOHOO!! =D

2008-07-13 @ 14:10:22
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

Vi har inte bestämt dag än men du ska komma till mig kl. 10 ... då ska vi åka ner till Ica Maxi och köpa fika grejer sen ska vi hem till mig igen och göra mackor mm. Kl. 12 ska vi åka. Men vi vet som sagt inte vilken dag än... haha!

2008-07-13 @ 17:19:18
Postat av: Fanny

Hahaha, haschex2 och kerre på språng, det kan inte gå fel! vi måste skynda med det för jag saknar sönder er båda :D!<3

2008-07-13 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0