vem vill jobba en sån här fin sommardag?

Jag känner verkligen inte för att jobba idag. Jo, idag är det en sådan dag då man bara inte vill gå till jobbet och vara där i nio timmar. Städa, packa upp skor och serva alla kunder. Men men... vad gör man inte. Får ju lön i alla fall och jag ska ju trots allt bara jobba tre dagar (om man räknar med idag) sedan åker jag till London! =D

Det är så fint väder idag, så det blir att ta Bettan till jobbet =D det går ju alltid snabbt, går endast på 20 minuter (om inte mindre) jag har blivit så snabbt nu det senaste att jag inte blir riktigt klok på mig själv.

Nej, nu ska jag äta frukost och ta mig en snabbdusch!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0