all by myself

I natt åkte dem, resten av min familj alltså, iväg till Frankrike och här sitter jag all by myself och äter frukost. Hehe. Klockan halv 4 imorse åkte dem och det kändes sjukt konstigt att vara den enda i familjen som blev kvar. Dem packade in bilen och gjorde klart allt och jag bara satt där. Haha. Somnade inte förens strax innan 5 och vaknade första gången klockan 7... det är svårt att tro att Busan är en liten hund så mycket som hon breder ut sig i sängen.  Jag somnade i alla fall om och vaknade strax innan kl 10. Har sovit ungefär fem timmar så jag känner mig aningens trött just nu.. kanske tar en liten tupplur lite senare.

Sen kommer ju Vicke hit =D Och vi ska fixa tacos ikväll!! Det ska bli väldigt mysigt...

Tänkte gå ut med Busan innan men hon stenvägrade; det spö-regnar ju ute och då vill inte 'fina flickan' gå ut. Herregud, hennes päls blir ju blöt då! Det vore ju förskräckligt, jaja, hon säger väl till när hon verkligen behöver gå ut. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0