det är kul att ta saker från andras bloggar =)

Helena hade blivit utmanad med en sån här grej... jag har iof inte blivit utmanad, jag är däremot uttråkad och därför tänker jag göra detta ändå! =D


Hur lång är du?
168 cm ... tror jag att det var. Dennis mätte mig på jobbet innan jag gick på semester; kanske har krympt? Kanske har växt? Man vet aldrig. Men någonstans runt 168 cm

Vilken ögonfärg har du?
Blå

Vilken hårfärg har du?
Hmm, det är typ orange nu... normalt sett är det råttfärgat =P

Familj?
Mamma, Claes, Robin och Joline

Har du någon bil?
Nej men jag har en cykel som heter Bettan -- sug på den du!

Musik du lyssnar på?
Ajaj, jag lyssnar på allt! Allt från Britney Spears till Avenged Sevenfold och allt från Snoop Dogg till The Hush Sound. Fast mest av allt lyssnar jag på Panic at the Disco just nu.

Vem ringde dig senast?
Mamma =)

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hmm, då är jag 31 (SHIT!) och jag har förhoppningsvis hittat kärleken... kanske har jag ett eller två barn? Man vet aldrig.

Vilka städer har du bott i?
Endast Borås... för så rolig är jag

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
Say what? Jag har inga poäng på någon högskola, varken gammal eller ny =S

Vilket program läste du på gymnasiet?
IT Media

Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's - Piece of Cake <3 (eller lakritspuck) svårtval... haha.

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

Har du någonsin åkt ambulans?
Jajamän, det har jag faktiskt, kommer inte ihåg hur gammal jag var men det var längesedan.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej... men jag skulle nog kunna få det så snabbt som jag cyklar (speciellt när Ica kortet är med!!) 

Favoritdrink?
Sex on the Beach smakar bra =) Cosmopolitan är inte dum den heller

Hur gör du för att lufta din ilska?
Jag gråter... när jag lugnat ner mig, pratar jag med någon =)

Vad är du rädd för?
Att förlora någon jag tycker om
Insekter
Marsvin + kaniner + hamstrar
De flesta djuren skrämmer mig faktiskt

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
Det blir 3 år i Oktober! HIPP HIPP HURRA!

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Oärlighet, Arrogans, Folk som bara bryr sig om sig själva...

Hur många tatueringar har du?
Inga

Vad ska du göra idag?
Låt se... det är Söndag idag. Mamma och dem kommer hem så jag ska umgås med dem. Sen ska jag lägga mig i tid (för första gången på två veckor) för jag jobbar ju på Måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0