du gamla, du fria

Det är svårt att vara en aktiv bloggare när man är en sån upptagen kvinna som jag är! Hahahaha. Oj, det var nästan roligt med tanke på att jag inte har något liv. Jag jobbar, går hem, sover, kollar på tv eller sitter vid datorn en stund. Fast nej, jag är inte riktigt så tråkig som jag låter ;) Men jag antar att jag bara inte haft inspiration att blogga de senaste dagarna... men nu har Vicke tvingat mig så jag har väl inget annat val.

Sveriges nationaldag idag. Den har jag firat med att jobba. Målade en så vacker svensk flagga att Dennis höll på att börja gråta... ja, så fin var den verkligen! Tror allt att de andra blev lite rörda också. Kul förresten att Dennisoso är tillbaka igen; roligt som bara den att det blir han och jag på helgerna nu. Visst kommer jag att sakna Helena med gummibena! Hehe, jag byter partner ofta på mina helger... först Evis, sen Susanne, sen Helena och nu Dennis. Ingen som orkar med mig! Haha.

Jag och Dennis är dock ett väldigt bra team! Eurovision/melodifestival snacket satte igång med en gång... det här året måste vi bara få in ett bidrag!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0