en mysig torsdag <3

Ska väl ta och börja med att berätta lite om vad som hände igår... fick ju gå upp i ottan som sagt. Hade ställt klockan på 9.20! Hahaha! Skulle träffa Cladden kl 11, inga problem att göra sig klar och ta sig till stan på en timme och 40 minuter tänkte jag. Men så snoozade jag till klockan var typ 10.15 haha och då blev jag helt plötsligt stressad. Upp och duscha, göra sig iordning, göra iordning hundmaten + tvinga Busan att äta den, haha. Sen kutade jag bort till mormor därjag lämnade Busan och min kära morfar gav mig (tack o lov) skjuts ner till stan =D

Träffade Cladden, som har ansvar för allt det gudliga... eller något sånt, Haha, hon är min gudmor med andra ord. Och vi snackade lite skit =D det var jättemysigt, vi satt ute och det var tur att det fanns stora parasol grejer där för det tog inte lång tid innan regnet började ösa ner. Det var i alla fall hur mysigt som helst, skönt att få prata av sig lite =) Det behövdes! Så detta måste göras om snart =)

Vid sex tiden kom Fanny hem till mig och vi lagade tacos =D det var nog det godast jag har ätit på länge. Jag lovar! Sedan satt vi och nördade lite som på de gamla goda tiderna... och så kollade vi på två filmer. She's the Man (amanda bynes är sjukt bra i den filmen! haha, skrattar bara jag tänker på henne och hennes knasiga miner mm..) och sedan kollade vi på Sister Act 1. =) Vi hade så mysigt <3 Synd att inte Fanny är 18... då hade hon kunnat åka med mig till London. Det hade varit det ultimata!

Ska nog kolla på 2:an idag (sister act alltså). Ska ha en riktigt lugn och skön fredags kväll med chips & dip och så lite cola förstås =) Är trött som bara den.

På Söndag kommer mamma och dem hem! Jag måste erkänna att jag saknar dem ;D Har varit skönt att vara själv men det är väldigt tomt här... det brukar ju alltid vara ett jävla liv  (ursäkta svordomen) i vårat hus annars! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0