filosoferar lite bara...

Här sitter jag mitt i natten och funderar lite.

Jag älskar ju musik. Mitt liv skulle vara så trist utan musik. Det skulle inte fungera.

Har ni någon gång haft ett sånt band (eller soloartist) som ni bara inte kan få nog av? Och när ni lyssnar på deras musik så är det helt plötsligt som att 'everything makes sense'? Alltså det är en jättesvår känsla att förklara och jag blir inte klok på mig själv när jag tänker på det. Det är en bra känsla. Man lyssnar och man känner sig hel. Man lyssnar och man förstår. Man gråter, man skrattar, man blir lycklig, man får aldrig nog.

Det är Panic at the Disco för mig.

Jag förvirrar mig själv... men det är fullt normalt.

Jag ska till London. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0