flip-flop = helgens bästa köp!

Så där ja... då var man inne för att svalka sig lite igen fast det är nästan lika varmt inne som ute... här har jag i alla fall min fläkt! Har suttit ute på altanen ett tag, i solen, och lyssnat på en tal-bok. Det var mysigt! Men det blev vääädligt varmt men men, satt nog ute i sammanlagt en timme i alla fall så förhoppningsvis fick jag lite färg =) Sen gick jag in för att kolla på Sverige - Ukraina med mammsen. Första halvlek var ju bra, kul att se Zlatan och Henke spela tillsammans igen... men så blev det ju förlust... tråkigt värre.

Något säger mig att det inte kommer gå alls bra i EM... men jag hoppas att jag har fel!

Här kommer lite bilder från igår:

 
Här satt vi och åt... visst ser salladen god ut?
Och där har nu ju mina nya flip-flop också <3 Me likes.

 
Joline i medeltidskläder =P Hon skulle
passa väldigt bra som narr, tycker ni inte det?

 
Utsikten är fin från fästningen! Önskar nästan
att vi hade suttit där uppe och käkat!! Och där har
 ni Busan också när hon tar sig ett dopp på Getterön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0