gamle bettan!

Idag har jag nog inte gjort något vettigt alls... eller jo, jag har ju jobbat i 8 timmar och det var väl helt okej. Lite halvmycket folk. Ibland var det lugnt som bara den och sedan strömmade det in folk. Vi har lyssnat på Eurovision Song Contest skivan idag; jag och Dennis shakade loss lite i kassan... det tyckte en av våra kunder var väldigt kul. Haha.

Jag kommer knappt ihåg vad som hände på jobbet idag, mer än det så klart, har varit halvt borta hela dagen. Ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse, kunde gott ha sovit i minst fyra timmar till. Det är för jobbigt att gå upp innan 7 på en Lördag!

Och på tal om ingenting så har min käre broder äntligen lagat min cykel!

Gamle Bettan går nu att köra igen. Jo, det har jag ju inte berättat. Robin lånade min cykel för nån dag sen när han skulle ut på nattliga äventyr i staden... självklart vurpade han och förstörde en grej på min trogna vän Bettan så att det inte gick att cykla. Men nu har han lagat henne i alla fall... iof har han lånat henne igen så vi får väl se hur hel hon är när han kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0