här kommer lille kimmers

Jag hatar verkligen att komma på rubriker till mina inlägg, det är så jobbigt... man känner ju att man vill att rubriken ska han en anknytning till själva texten men ibland är det inte alltid så lätt. Då kan man ju iof skriva texten först och sedan komma på en bra rubrik men det är inte alltid så lätt det heller ska jag säga... för det har jag minsan försökt med många gånger - inte så lyckat. Nu vet jag knappt vad jag pratar om här men så kan det gå om inte haspen är på men det kan gå så ändå!

Japp!

Kom hem för typ en timme sen... skoskav så in i h-vete. Det blir compeeeed på detta! Vi var ute och käkade med jobbet = myyysigt fast det kom en massa jävla knott och började käka på mig (och dem andra så klart) liiiite jobbigt kanske men det var ju god mat i alla fall och god glass buffé hehe... lakrits sås... mmmmm!

Och nu har min semester börjat... i två veckor ska jag göra ingenting! Haha. Jo, ta hand om Busan och Vicke xD hahaha. Fy fan va gött. Resten av familjen åker tiiiiiidigt, tidigt, väldigt tidigt imorrn... sen kommer Vicke och joinar mig =D

Det kommer bli busigt =D det vill jag lova. WOOOHOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0