här sitter jag...

...och har inte så mycket att göra. Kollar på fotboll. Italien mot Holland, väldigt underhållande match måste jag säga! Trodde iof att det skulle bli jämnare än vad det är... Italien är inte så bra idag måste jag säga. Holland är destå bättre, hehe. Jag hejar inte på någon speciel i de här matcherna, eller jo, jag hejar på den som vinner (som morfar skulle sagt) det är bäst så... för på så sätt blir man ju alltid glad i slutändan!

Men imorgon hejar jag på Sverige.

WE LOVE ANDERS! (eller hur vicke??)


Ojoj, vilken slitig dag det var på jobbet idag... jag och Vicke städade upp lite inne på lagret och det slutade med att vi hade säkert över 40-50 kartonger att tömma, skära sönder och pressa. Men det gjorde vi bra tycker jag. Vi har sånt teamwork jag och Vicke. Stod där inne och sjöng lite julsånger =D

vicke vid ett berg av skräp!
Vicke bredvid vårat berg med skräp.
(alla kartonger kom inte med på bilden =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0