jordgubbstårta till lunch!

Jobbade 5 timmar idag. 10-15. Stod i kassan hela tiden... förutom två korta avbrott men det var ganska trevligt det också. Kände mig go och glad så det var inga problem. Ja... enda tills det kom in en sååå jobbig kund. Shit, Helena heter hon! Åh herregud, har då aldrig mött jobbigare kund ;) Haha. Nej då, det var en av dagens höjdpunkter! Dagens roligare kund  =D

En annan av dagens höjdpunkter var när jag (på min 15 minuters långa rast) cyklade upp till min kompis Sanna som fyller 18 idag! Hon bor rätt nära iof men ändå... jag åt tårta och drack kaffe (god lunch måste jag säga! hehe) och tjötade lite! Och jag var bara fem minuter sen xD Fast det var okej för Eva-Lena, hehe, chefen. Och somliga cyklar ju väldigt fort när dem har Ica kort. Så det så!

Just nu sitter jag här med en fläkt och njuter av en iskall Coca Cola och väntar på att Desperate Housewives ska börja så klart! =)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, visst e jag lolig......
Tror jag fått solsting....

2008-06-05 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0