lönedag idag.

I'm baaack!

Jajamän, så var det den 25:e! Lönedag och allt. Trevligt, trevligt... men vad ska jag göra för min lön? Joo, jag ska väl betala en massa pengar för att ändra namnet på Vickes flygbiljett... för det verkar som att det kommer kosta en hel del. Har fortfarande inte fått tag i någon som vill hänga med. Eller ja, det finns säkert många som skulle vilja åka med mig till London men man kommer ju inte se så där jättemycket av stan eftersom den mesta tiden kommer gå åt till att köa till konserten. Man vill ju ha första parkett så att dem ser mig och min svenska flagga =)

Jag tänker i alla fall åka själv om jag inte hittar någon annan. Det borde ju inte vara så svårt att hitta i London =P Haha. Hade varit trevligare att vara två som går vilse men men... det blir som det blir och så är det!  Jag TÄNKER INTE MISSA den här konserten! Det går inte.

Igår kväll kollade vi på en live sändning på internet (Panic at the Disco spelade ju på Hove festivalen igår kväll)... i Norge, dit jag och Vicke hade tänkt åka först. ÅH JÄVLAR va bra det var. Därför ska jag bara se dem i sommar, så är det bara. Hade så gärna velat vara i Norge igår men det var kul att dem visade allt live i alla fall. =) Lite plåster på såret!

Nej, min lilla kära hund börjar bli desperat nu... hon studsar som en gummiboll, hon vill ut... och det vill faktiskt jag med. För hör och häpna: SOLEN SKINER!

Jösses!

Det är inte ofta det händer nu för tiden.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nämen CRAP!! Kan inte Viktoria åka?

Och du....London e inte så svårt att hitta i;)

Jag lovar!

2008-06-25 @ 20:32:06
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0