sjung om studentens lyckliga dagar...

Även fast det var tre år sedan jag sjögn den låten så kan jag den fortfarande! Tre år sedan? Shit, nu känner jag mig gammal! Jaja, idag är det Vickes tur att ta studenten (även fast hon bara är ett år yngre än mig)... och detta ska förstås firas med pompa och ståt! Hehehe. Jag har fixat den bästa presenten + lite annat smått och gott. Kan inte skriva något här... tror iof inte att hon läser detta för hon är nog på champagne frukost nu men ändå! =P Jag kan berätta sen.

Kameran är laddad, jag är laddad, solen skiner, jag vet iof inte vad jag ska ha på mig... men kan det bli bättre?

Nej, skulle inte tro det va =)

Kommentarer
Postat av: Kerre

om ett år är det MIN tur =D =D

2008-06-06 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0