städa, städa, städa

Har inte varit särskilt produktiv än så länge idag...
Har gått ut med Busan och ätit frukost..  men det är typ allt.
Nej, jag har diskat också =)

Men det känns som det är tusen grejer kvar att göra.
Mamma och gänget kommer hem imorgon och man vill ju att det ska se någorlunda mysigt ut när dem kommer hem... och att det ska finns något kul i kylskåpet. (det hade jag velat om det var jag som kom hem iaf) Dessutom är Busans mat slut så jag måste till Blåstjärna också.

Helt plötsligt fick jag tusen saker att göra.
Och jag känner mig så nere =( så jag har inte alls lust att göra det.

Skulle helst av allt bara vilja dra täcket överhuvudet och sova bort mitt liv.
Eller äta Ben&Jerry's glass och kolla på en massa bra filmer!

Det andra alternativet lät förresten roligare än det första. Men för att få glass så måste jag ju till Maxi... och då kan jag lika väl dra till Blåstjärna med. Hoppas morfar är hemma och känner för att åka ut på en liten tur med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0